ALGEMENE VOORWAARDEN

 

- ARTIKEL 1 - BESTELLINGEN
Bij het opmaken van een bestelbon dient een voorschot betaald te worden van 30% van de totaalbedrag, deze dient binnen de 14 dagen na de uitgifte van de bestelbon aan ons overgemaakt te worden om uw afspraak tijdig als bevestigd te kunnen beschouwen. De bestelbon is bindend.
Prijsoffertes worden op maat gemaakt per klant en zijn geldig voor 30 dagen te rekenen vanaf de uitgifte.
Prijzen zijn exclusief BTW, bij berekening van de factuur zal een heffing van 21% BTW bijgerekend worden.
Elke bestelling of boeking betekent een aanvaarding door de klant van onze algemene voorwaarden.

- ARTIKEL 2 - AFSPRAKEN
CarCare Concept werkt enkel op afspraak. Gemaakte afspraken dienen nageleefd te worden. Een afspraak wordt pas als bevestigd beschouwt na betaling van een voorschot van 30% van de totaalfactuur. Dit uit voorzorgsmaatregel die voor beide partijen een garantie biedt voor het nakomen van de afspraak. De klant is zeker dat hij ingeboekt wordt tegen vooraf bepaald tarief en wij kunnen ons vergewissen dat de klant op afgesproken tijdstip opdaagt.
Wij behouden ons het recht om in geval van laattijdige betaling, de openstaande bestelling/aangevraagde afspraak op te schorten.
Wanneer een afspraak wordt verbroken of de klant komt niet op afgesproken dag en tijdstip opdagen, verliest de klant zijn voorschot en dient deze een schadevergoeding te betalen van 30% van het resterende bedrag met een minimumbedrag van 50€ excl. BTW. Enkel mits grondige reden (bijvoorbeeld een overlijden, betrokkenheid in een ongeval e.d.) wordt hiervan afgeweken. CarCare Concept vraagt hierbij wel om uw reden aan te tonen. Wij behoudens ons het recht om deze schadevergoeding in mindering te brengen van reeds betaald voorschot.

- ARTIKEL 3 - PRIJZEN
Prijzen van offertes e.d. zijn onderhevig aan wijziging. De klant verbind zich ertoe de wagen in degelijke toestand af te leveren, dit inhoudende dat de lak zichtbaar moet zijn voor een juiste keuring en prijsbepaling, onzichtbare gebreken zullen de vooropgestelde prijs ongeldig maken. Dit geldt uiteraard niet voor wagens die binnengebracht worden om gepoetst te worden. Voor afspraken omtrent wrapping/bestickering, dient de wagen proper aangeleverd te worden.

- ARTIKEL 4 - BETALINGEN
De factuur dient onmiddellijk vereffend te worden bij afhaling van de wagen, dit cash of via bankcontact, tenzij uitdrukkelijk anders besproken of beschreven in een onderling vooropgesteld contract. Indien de optie overschrijving achteraf wordt aangeboden, dient deze vereffend te worden binnen 14 kalenderdagen volgend op de factuurdatum. Bij wanbetaling zal van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een interest van 10% op het verschuldigde bedrag gerekend worden met een minimum van 25€ excl. BTW, bij niet betaling zal deze na 7 kalenderdagen opnieuw aan een boeteverhoging onderworpen worden van 15% van het totaalbedrag met een minimum van 35€ excl. BTW en zal indien nodig een gerechtelijke procedure ingesteld worden.
Bij ondertekening/betaling van het factuur en/of het niet aanbrengen van opmerkingen binnen de 5 kalenderdagen na ontvangst van het factuur, gaat de klant automatisch akkoord met de factuurvoorwaarden.

- ARTIKEL 5 - VERANTWOORDELIJKHEDEN
De firma is niet verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen op weg naar- en van de Firma, binnen in het pand of op de parking.
De firma is niet verantwoordelijk voor diefstal.

- ARTIKEL 6 - GARANTIES
Wij bieden een garantie van 1 jaar op UV- bescherming bij een keramische glascoating mits naleving van de voorschriften die u werden uitgelegd/gegeven. Een keramische coating maakt uw lak krasbestendiger maar niet krasbestendig. Dit om misverstanden te vermijden over het toebrengen van krassen met aanstekers, stylo’s, schroevendraaiers etc. De helden die dit presteren in youtube- filmpjes hebben zo hun trucjes dus doe dit niet na want hier staat de firma niet voor verantwoordelijk en hier bieden wij dan ook geen garantie op. De coating beschermt uw lak extra tegen weersinvloeden e.a. van buitenaf maar is geen wondermiddel.

- ARTIKEL 7 - KLACHTEN
Klachten dienen aan ons gericht te worden, binnen de 7 dagen na levering/plaatsing van materialen en/of diensten. Steeds per aangetekend schrijven. Geleverde materialen worden niet teruggenomen daar deze vooraf aan kwaliteitskeuring onderworpen worden. Bij geschillen is enkel de rechtbank bevoegd waar de maatschappelijke zetel van de firma gevestigd is. Bij gerechtelijke vervolging zal het factuurbedrag van rechtswege verhoogd worden met 700€ excl. BTW, ten titel van schadevergoeding.

CarCare Concept dankt u voor uw vertrouwen.